Blog
Online Marketing & Weboldal készítés blog
Miért jobb egy saját céges weboldal, mint egy Facebook oldal?
Az online jelenlét ma már létfontosságú szerepet játszik bármely vállalkozás sikerében. Sok kis- és középvállalkozás azonban elbizonytalanodik abban, hogy mely platformot válassza az online jelenlét kialakításához. A Facebook oldalak egy népszerű lehetőség, de egy...
Woocommerce Webáruházak: Az Online Kereskedelem Kiemelkedő Eszközei
Az online kereskedelem rohamos fejlődésével a vállalkozásoknak egyre fontosabbá válik az olyan e-kereskedelmi platformok használata, amelyek rugalmasak, könnyen kezelhetők, és számos előnnyel rendelkeznek. A Woocommerce, a WordPress által kifejlesztett ingyenes...
A WordPress weboldal kiváló választás az online jelenlétért
Az internetes jelenlét ma már elengedhetetlen része mindazoknak, akik szeretnék kibővíteni üzletüket, megosztani tartalmukat vagy egyszerűen csak személyes blogot szeretnének vezetni. Ebben a digitális korban a weboldalak készítése és karbantartása könnyebb, mint...
Webshop készítés: tarsasoznijo.hu
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget][siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget][siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget] Egy újabb webáruház készült a...
WordPress weboldal
Egy jó weboldal minden vállalkozás számára nélkülözhetetlen, egyéni vállalkozótól a multi cégekig. Szerencsére ma már a kisvállalkozások sincsenek kizárva abból, hogy weboldalt vagy akár webshopot indítsanak, hiszen egy kiváló platform áll a rendelkezésükre, a...
Célirányos látogató szerzés keresőoptimalizálással
Célirányos látogató szerzés keresőoptimalizálással A keresőoptimalizálás (angolul SEO, azaz Search Engine Optimization) azt a tevékenységet jelenti, amikor a kulcsszavas keresők találati listáján elért helyezést kívánjuk javítani. A helyezés javításával növelhetjük a...
Reklám spot, reklám animáció
Néhány éve a reklám videók egyik legnépszerűbb fajtája a rajzfilm szerű animáció. Különösen a közösségi médiában hódít, de kezd a televíziós reklámok között is tért hódítani. Miért olyan népszerű? Egy rövid spotba sok információ sűríthető, mégis áttekinthető,...
Webáruház készítés: konyvfalok.hu
Könyv webáruház készítés egy induló kisvállalkozásnak. Minden funkciót tartalmaz, amit egy könyves webshopnál megszoktunk. A forgalmazott termékek magas száma nagy kihívást és komoly erőforrást jelentett. A webshop Wordpress/Woocommerce alapokra épült, egy speciális...
Weboldal készítés: bazar-pecs.hu
Az első éttermi weboldal a portfólióban: A Pécsen található, kiváló Bazár Étterem és Sörbár részére. Mindent bevetettünk, amitől látványos lehet: Video-banner, valós éttermi- és étel fotók, áttekinthető étlap, galéria. A honlap Wordpress alapokra, Lambert sablonnal,...
Weboldal készítés: premiumpergola.hu
A premiumpergola.hu egy igazán szép és modern weboldal lett, ahogy a megbízó Sun-Control Kft pergolái is modernek és gyönyörűek. A honlap Wordpress alapokra, Divi sablonnal készült, sok-sok fotó felhasználásával. A weboldalhoz online marketing támogatás is jár: Google...
Weboldal készítés: volmertruck.hu
A cégnek készítettem már korábban is weboldalt, ami a www.tehergepjarmu-felvasarlas.hu volt. A régi honlap fölött már kicsit eljárt az idő, bár az online kampányok során továbbra is jól teljesít: hozza az ajánlatkéréseket. Most azonban egy teljesen új alapokra...
Webáruház készítés: csodaszarvas-jatekshop.hu
Projekt tartalom Játék – egy kedves téma! Hálás feladat volt elkészíteni a Csodaszarvas Játékshopot. Bizonyíték arra, hogy egy tipikus kisvállalkozás is gondolkodhat az online nyitásban. Saját tervezésű, kézzel készített egyedi textil játékok és kreatív fa játékok...
Webáruház készítés: onno.hu
Projekt tartalom Ruházat és pólótervezés Talán a leggyakoribb webshop fajta, amelyben ruhákat, divatcikkeket kaphatók. A vásárlók már hozzászoktak, hogy különösebb kockázat nélkül rendelhetnek pólókat, pulóvereket és egyéb kiegészítőket neten, ha pedig mégsem tetszik,...
Múlt századi marketing – 3.
Na, az itt a csúcs! Ez még mai neuromarketing szemmel is megállja a helyét! Olyan headline-nal indít, amire mindenki felkapja a fejét. Egy hirdetés, amiben nem kevés pénzt ígérnek, ha a termék nem hozza az ígért hatásokat? Ez már több, mint pénzvisszafizetési...
Múlt századi marketing – 2.
Maradva a múlt század eleji hirdetéseknél egy másik jól felépített darab: A headlineban a termék fontos megkülönböztető jellemzői: "legújabb" és "szabadalmazott". Ez még nem annyira kreatív, alatta azonban a marketinges rájött, hogy nem a hangszer további...
Múlt századi marketing – 1.
Íme egy bizonyíték, hogy a marketing nem napjaink találmánya. Ez az „előtte-utána” típusú beszédes példa az 1900-as évek elejéről származik.
Az év Google keresései 2017
A nagy testvér - Google - mindent figyel, így azt is, hogy a magyar internetezők milyen szavakra, kifejezésekre kerestek rá leggyakrabban a Google keresőben 2017-ben. Íme a legfelkapottabb keresések toplistája: Balck Friday Eurovision FINA Szmogriadó Fidget spinner...
Miért nem látja az Adwords hirdetéseit?
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget] A hirdetők gyakran esnek abba a hibába, hogy futó Adwords kampányukat úgy próbálják ellenőrizni, hogy a Google keresőbe írják be kulcsszavaikat, és figyelik hirdetésük megjelenését,...
Adwords – változások a hirdetés rotációban
A hirdetésmegjelenítéseknél eddig négyféle jól használható hirdetés rotációs beállítást használhattunk az Adwordsben, íme: 2017. szeptember 25-től a Google ezek egy részét összevonja és csak kettőt lehet majd alkalmazni. Az eddig választható első három opció a jövőben...
Hirdetési stratégiák
Kevesebb vagy több? - A karácsonyi időszak hirdetési jellemzői – 3. rész Korábbi karácsonyi bejegyzésemben arról írtam, mire számíthatunk akár online hirdetőként, akár internet használóként a Karácsonyt megelőző hetekben, hónapokban. Ha csak böngészünk, lépten-nyomon...
Kis Karácsony, Nagy Karácsony 2.
Avagy a karácsonyi szezon online hirdetési sajátosságai Hol hirdetünk, mit hirdetünk, hogyan hirdetünk? Ezen dől el, hogy Kis Karácsonyunk, vagy Nagy Karácsonyunk lesz, ezért kezdjük meg már most kampányunk tervezését, előkészítését! Határozzuk meg: a kampány célját:...
Kis Karácsony, Nagy Karácsony
Avagy a karácsonyi szezon online hirdetési sajátosságai Még néhány hét, és megjelennek az üzletek polcain a csoki mikulások, majd hamarosan a karácsonyfadíszek, és az ajándékvásárlásra ösztönző plakátok, akciók is. Ugyanez vár ránk az online világban is: az év végi...
Adwords adaptív display hirdetés
ADWORDS ADAPTÍV HIRDETÉS DISPLAY HÁLÓZATON: HOGYAN HASZNÁLJUK? Ha a kiterjesztett szöveges hirdetés forradalmi újítás a kereső hirdetések esetén, ugyanezt lehet elmondani az adaptív hirdetésről a display hálózaton. A funkció leegyszerűsíti és felgyorsítja a...
Adwords: Hirdetések kiterjesztett szövegekkel
Fontos változás vált elérhetővé augusztus végétől az Adwords keresőhirdetés platformján, amely a hirdetések karakterszám limit növelésében érhetők tetten. Csak néhány karakterről van szó, de jelentősége mégis nagy, hiszen több helyen könnyebb relevánsabb és kreatívabb...
