ADWORDS KERESŐ HIRDETÉS

  • Szöveges hirdetés, amely a Google kereső találati oldalán az első négy pozíció valamelyikében fog megjelenni.
  • A hirdetés a beállított kulcsszavakra történő kereséskor jelenik meg.
  • A kulcsszó akár egy konkrét termék, vagy valamilyen termékcsoport is lehet.
  • Miért jó ez? Mert azokat fogjuk elérni, akik már vásárolni akarnak, de még keresik a terméket.
  • A kattintókat a webshop megfelelő oldalára irányítjuk.
  • Cél: a lehető legkevesebb kattintással, keresgéléssel a termék megrendelő oldalára érjen a látogató.
  • A vásárlást megköszönjük, és mérjük a konverziót.

Adwords display hirdetések

  • Képes-szöveges hirdetés, amely a Google display hálózathoz tartozó sok-sok weboldalon jelenik meg.
  • A hirdetés olyan személyeknek jelenik meg, akik az általunk megadott földrajzi, demográfiai, és érdeklődési kör kategóriákba tartoznak. Azaz nagyon pontosan célozzuk meg a célcsoportot.
  • Miért jó ez? Mert olyanokat is elérünk, akikben még nem fogalmazódott meg egy konkrét vásárlási szándék, de el tudjuk őket csábítani.
  • A kattintókat a webshop megfelelő oldalára irányítjuk.
  • Cél: a lehető legkevesebb kattintással, keresgéléssel a termék megrendelő oldalára érjen a látogató.
  • A vásárlást megköszönjük, és mérjük a konverziót.

Facebook hirdetés

  • Képes-szöveges hirdetés, amely a legnépszerűbb social média oldalakon, a Facebookon és az Instagramon jelenik meg.
  • A hirdetés bekerül az asztali gép és a mobil eszköz hírfolyamba, és a jobb oldali hasábba.
  • A hirdetés olyan személyeknek jelenik meg, akik az általunk megadott földrajzi, demográfiai, és érdeklődési kör kategóriákba tartoznak. Azaz nagyon pontosan célozzuk meg a célcsoportot.
  • Miért jó ez? Mert az internetezők nagy tömege "lóg" folyamatosan a Facebookon. Az egészen fiatal korosztályoktól az időskorúakig mindenki megszólítható itt. Ráadásul facebookozás közben az emberek éppen "nyitott módban üzemelnek", azaz hajlamosak olyan tartalmakra is kattintani, amire más esetben ritkán.
  • A kattintókat a webshop megfelelő oldalára, vagy ha úgy akarjuk, akkor a FB oldalunkra.
  • Cél: a lehető legkevesebb kattintással, keresgéléssel a termék megrendelő oldalára érjen a látogató.
  • A vásárlást megköszönjük, és mérjük a konverziót.

Facebook bejegyzés

  • Képes-szöveges bejegyzés, amely a Facebook hírfolyamban jelenik meg.
  • Tulajdonképpen hirdetünk, csak bejegyzésnek "álcázzuk".
  • A bejegyzést "boostoljuk", hogy többször és többeknek jelenjen meg.
  • Bejegyzésünket is hasonlóan célozhatjuk, mint a klasszikus hirdetést.
  • Miért jó ez? Költséghatékonyan ráerősíthetünk FB kampányunkra.
  • A kattintókat a webshop megfelelő oldalára, vagy ha úgy akarjuk, akkor a FB oldalunkra.
  • Cél: a lehető legkevesebb kattintással, keresgéléssel a termék megrendelő oldalára érjen a látogató.
  • A vásárlást megköszönjük, és mérjük a konverziót.

Ilyen egyszerű az egész!

Megpróbálhatja egyedül is, de ha inkább rám bízná, biztosabb a siker. Kérjen ajánlatot, csomagban olcsóbb lesz, mintha külön-külön rendelne Adwords és Facebook szolgáltatásokat.

KÉRJEN AJÁNLATOT WEBSHOP MARKETING CSOMAGRA