A hirdetésmegjelenítéseknél eddig négyféle jól használható hirdetés rotációs beállítást használhattunk az Adwordsben, íme:

2017. szeptember 25-től a Google ezek egy részét összevonja és csak kettőt lehet majd alkalmazni.

Az eddig választható első három opció a jövőben „Optimalizálás” néven fut tovább, azaz nem választható meg, hogy az optimalizálás a kattintásokhoz vagy a konverziókhoz történjen, amely nem is olyan nagy baj. A lényeg azonban nem változik: az optimalizálást a Google tanulási algoritmusa a várhatóan jobban teljesítő hirdetések gyakoribb megjelenítése érdekében automatikusan elvégzi.

Szerencsére megmarad a „A rotáció határozatlan ideig”, azaz „Korlátlan rotáció”, amelyet az Adwords ügynökségek kedvelnek igazán, hiszen segítségével elemezhető, tesztelhet, hogy melyik hirdetés szöveg variánsok kapnak több megjelenítést, kattintás, melyek teljesítenek jobban vagy rosszabbul  Ez a manuális optimalizálások fontos eszköze volt és marad a jövőben is.

Tudjon meg többet a Google Adwords hirdetésekről itt.